
Учебник английского языка для 9 класса, автор – Ваулина, представляет собой увлекательный и структурированный подход к обучению школьников. В нем удачно сочетаются теоретический материал, упражнения для практики и интересные задания, способствующие развитию всех языковых навыков. Это пособие подходит как для самостоятельного изучения, так и для работы на уроках.
ГДЗ по Английскому Языку 9 Класс Модуль 7e Номер 4 Ваулина — Подробные Ответы
Найдите вводящее предложение в каждой основной части абзаца. Какие предложения подтверждают их? Какие содержат: оправдания? примеры?
Main body paragraph 1
topic sentence: There are some advantages to banning violent computer games.
supporting sentences: To start with, they promote violence and crime as entertainment, making them seem glamorous and acceptable, (justification)
Consequently, children may think it is alright to be aggressive in real life, (justification) Also, game heroes are often invincible and children sometimes confuse fantasy and reality, (justification)
As a result, they may not understand that real violence has real consequences, (justification)
Главное предложение: Существует несколько преимуществ запрета жестоких компьютерных игр.
Подтверждающие предложения: Начнем с того, что они рекламируют жестокость и преступность как развлечение, создавая образ гламура и приемлемости (обоснование).
Следовательно, дети могут подумать, что агрессия нормальна в реальной жизни (обоснование). Также, герои игр часто являются непобедимыми, и дети иногда путают фантазию и реальность(обоснование).
В результате, они могут не понимать, что реальная жестокость имеет реальные последствия (обоснование).
Promotion of Violence and Crime as Entertainment:
Violent video games often depict aggressive behavior as a form of entertainment, which can normalize such actions in the eyes of young players. This portrayal may lead children to perceive violence as glamorous and acceptable, potentially influencing their real-life behavior.
Imitation of Aggressive Behavior:
Children may imitate the aggressive actions they observe in video games. This imitation can manifest as increased aggression in their interactions with peers and adults, as they may come to view such behavior as appropriate or effective.
Desensitization to Real-World Violence:
Exposure to repeated violence in video games can lead to desensitization, where children become less sensitive to the severity of real-world violence. This diminished emotional response may reduce empathy for victims and lower the perceived seriousness of violent acts.
Distortion of Reality:
The fantasy elements in many violent video games can blur the lines between reality and fiction for young players. Children might struggle to differentiate between the virtual world and real life, leading to misunderstandings about the consequences of violent actions.

Оставь свой отзыв 💬
Комментариев пока нет, будьте первым!