1-11 класс
  • 1-11 класс
  • 1 класс
  • 2 класс
  • 3 класс
  • 4 класс
  • 5 класс
  • 6 класс
  • 7 класс
  • 8 класс
  • 9 класс
  • 10 класс
  • 11 класс
Выберите класс
Предметы
ГДЗ по Английский 9 Класс Учебник 📕 Ваулина — Все Части
Английский
Английский
9 класс
Авторы
Ваулина Ю.Е.
Серия
Spotlight
Тип книги
Учебник
Год
2015-2023
Описание

ГДЗ по Английскому Языку 9 Класс Модуль 7e Номер 4 Ваулина — Подробные Ответы

Задача

Найдите вводящее предложение в каждой основной части абзаца. Какие предложения подтверждают их? Какие содержат: оправдания? примеры?

Краткий ответ:

Main body paragraph 1
topic sentence: There are some advantages to banning violent computer games.
supporting sentences: To start with, they promote violence and crime as entertainment, making them seem glamorous and acceptable, (justification)
Consequently, children may think it is alright to be aggressive in real life, (justification) Also, game heroes are often invincible and children sometimes confuse fantasy and reality, (justification)
As a result, they may not understand that real violence has real consequences, (justification)
Главное предложение: Существует несколько преимуществ запрета жестоких компьютерных игр.
Подтверждающие предложения: Начнем с того, что они рекламируют жестокость и преступность как развлечение, создавая образ гламура и приемлемости (обоснование).
Следовательно, дети могут подумать, что агрессия нормальна в реальной жизни (обоснование). Также, герои игр часто являются непобедимыми, и дети иногда путают фантазию и реальность(обоснование).
В результате, они могут не понимать, что реальная жестокость имеет реальные последствия (обоснование).

Подробный ответ:

Promotion of Violence and Crime as Entertainment:
Violent video games often depict aggressive behavior as a form of entertainment, which can normalize such actions in the eyes of young players. This portrayal may lead children to perceive violence as glamorous and acceptable, potentially influencing their real-life behavior.

Imitation of Aggressive Behavior:
Children may imitate the aggressive actions they observe in video games. This imitation can manifest as increased aggression in their interactions with peers and adults, as they may come to view such behavior as appropriate or effective.

Desensitization to Real-World Violence:
Exposure to repeated violence in video games can lead to desensitization, where children become less sensitive to the severity of real-world violence. This diminished emotional response may reduce empathy for victims and lower the perceived seriousness of violent acts.

Distortion of Reality:
The fantasy elements in many violent video games can blur the lines between reality and fiction for young players. Children might struggle to differentiate between the virtual world and real life, leading to misunderstandings about the consequences of violent actions.

Main body paragraph 2:
topic sentence: On the other hand, there are some arguments against banning violent video games.
supporting sentences: Firstly, they are an outlet for children to let off steam, (justification)
Fighting the bad guys in a game can release tensions and may make children calmer and less aggressive in real life, (example) Secondly, playing video games can build different skills, (justification) Shooting games, for example, help children develop co-ordination skills, (example)
Главное предложение: С другой стороны, существует несколько аргументов против запрета жестоких игр.
Подтверждающие предложения: Во-первых, они являются средством выпустить пар (обоснование). Борьба с плохими парнями в игре может снять напряжение и сделать детей спокойнее и менее агрессивными в реальной жизни (пример). Во-вторых, игра в видеоигры может укрепить различные навыки (обоснование). Шутеры, например, помогают детям развивать навыки координации (пример).



Общая оценка
4.7 / 5
Комментарии
Другие предметы